Vyhľadávať v tomto blogu

piatok 21. októbra 2016

Úspešná "zbraň" na rybenky

Tak, ako som začiatkom septembra sľúbil, prinášam svoje posledné zistenia s bojom so švehlami.

Zástancov prírodného riešenia asi nepoteším. Ide o chémiu a je bežne dostupná v drogériách.

Približne mesiac sme nevideli žiadnu rybenku. Po miernom sklamaní z doby účinku som stále v strehu. Po mesiaci som zbadal 3 dospelých jedincov, ktoré som fyzicky zlikvidoval. Ďalšie sa zatiaľ neobjavili.

Keďže ide o chemický prípravok, treba počítať s tým, že aj pri dôkladom vetraní cca. 1-2 dni ho budete cítiť. Hlavne, ak chcete ošetriť väčšiu plochu, resp. viac miestností v byte/dome.
Vzhľadom k tomu, že ide o komerčný produkt nadnárodnej spoločnosti, ktorej neplánujem robiť reklamu, etiketu som vyčiernil. Myslím si však, že aj tak sa bude dať celkom jednoducho identifikovať o čo ide.

Ak teda chcete vedieť viac, kliknite nižšie.



Budem rád, ak napíšete vaše skúsenosti s rybenkami :-)

#svehly #rybenky

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára