Vyhľadávať v tomto blogu

nedeľa 18. mája 2014

Skúsenosti s lepivou návnadou

Po dlhšom čase som sa rozhodol, že si vyskúšam tzv. Eko pasce.

Máme už relatívne pokoj so švehlami, ale z času na čas objavím v kúpeľni príp. v záchode vyspelé jedince ako si pochodujú po stene, podlahe. To ma vždy preberie.

Pomyslel som si, že by návnady na báze lákavého potravinového atraktantu a nevysychavej lepivej nástrahy mohli fungovať. 

Návnady som si teda nakúpil a rozložil v kúpeľni a na toalete do rohov, kde by mali byť naše
spolubývajúce najmenej rušené.

 



Na moje prekvapenie, po piatich dňoch som okrem prachu nevidel prilepené na návnadách nič iné.






Ako som svoje zistenie oznamoval manželke, tak som sa dozvedel, že ona ich vo "veľkom" odpudzuje prírodnou citrónovou a pomarančovou silicou. A to tak, že vždy, keď jej to napadne, tak trošku z nich strekne do špár a otvorov medzi kachličkami, alebo len tak na kus keramiky, ktorú potom položí na zem.




 
Neviem, či ten výsledok je tou silicou, ale som sa rozhodol, že to skúsim s tými návnadami medzi knihami v knižnici, kde som rybenky už tiež stretol a kde sme tú siliciu ani nič iné zatiaľ neskúšali. Tak uvidíme, snáď.



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára