Vyhľadávať v tomto blogu

piatok 8. mája 2015

Ovsené vločky, cukor a rybenky

Niekde som čítal, že rybenky majú radi ovsené vločky, cukor. Tak som sa rozhodol, že to vyskúšam. Podľa odporúčania bolo treba nasypať ovsené vločky do fľaše a oblepiť ju papierovou lepiacou páskou, aby mohli po jej boku švehly vyliezť. Následne mali popadať do vnútra za vločkami ale von sa už nemali ako dostať. Keďže lepivé návnady už nefungovali, resp. už nelákali svojou vôňou a kľudne prešli popri nej, tak som sa rozhodol, že to skúsim s tými vločkami, len trochu inak.

Ako na fotke vidíte, vločky aj cukor (trstinový) som nasypal na stred tej návnady.
Hovorím si, ak tie vločky majú naozaj radi, tak to musí fungovať. A výsledok? 
Na wc som švehlu nevidel už asi 3 mesiace.



Tie rybenky ktoré sú tam vidieť boli tam už pred tým, ako som nasypal vločky a cukor.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára